Tuesday, August 7, 2007

JL BM WEEK 1: BiLa JoMLaYaN MeNguRaT Aku...

Ermmmm...
Aku sebenarnya tak der idea yg bernas nk merapu pasal ahad lepas aku dah citer camner aku leh masuk jomlayan nie, sekali hari isnin dapat tugasan untuk promot jomlayan.. Aisehhhh nyesal lak promot awal2 citer haku tu.. Tapi sebagai student yg berdedikasi, aku siapkan juga tugasan nie dengan penuh keikhlasan dan bersemangat...cewah!

Kiranya aku buat sambungan dari citer aku yang lepas lah yea, seingat aku 1st dapat pm (private message) dr GJ, masa tu terkejut jugak, isk sapa nie? (dah ler avatar dia gambor org utan, mujur haku tak ngigau malam tu), mesej dia 'selamat berforum, sapa yang bagitahu pasal forum jomlayan nie' - waktu tu aku ingat GJ marah aku masuk forum jomlayan tu, tapi memandangkan ayat depan tu 'selamat berforum' maknanya dia mengalu-alukan kehadiran aku.. Dengan ringkas aku jawab ' kawan yang bagitahu'... time tu aku tak reti lagi nak buat thread sendiri (al-maklumlah budak baru, malu-malu alah ler, aku selalu sampuk posting orang, tapi terus terang aku bagitau walaupun korang budak baru, memang diaorang layan korang sama rata jea, so korang tak rasa disisihkan melainkan korang yang saja nak menyisihkan diri sendiri..Dan satu lagi korang kena sporting sebab diaorang nie suka mengusik, jangan ambik hati, kekadang usikan tu lah yg membolehkan aku buat senaman mulut tetiap hari..

Kalau korang tanya apa ke bestnya join forum nie, uhhhh malas nak cakap banyak, pertama2 nya aku nak korang jenguk dulu http://www.jomlayan.com/ pastu g ronda2 dulu disekitar bod2 yang ada, alah aku sure time korang jenguk tu korang dah teruja, jantung dah berdegup pantas dah untuk sama-sama join jomlayan nie, kalau korang tak rasa apa2 aku nasihatkan korang jumpa bomoh mana2 mesti korang tersampuk jin sebelum masuk jomlayan tu..Lepas korang register. Sila letak id yang best2 contohnya dasyu, whitedolfin, squall_pka1, jejerz, mashimie, geng jahat, skycrew (promot sikit member yg masuk blogger mania),tempe, cleo, hazel, andre, bagusnet, jag, diablo, nida, magna, budeen, zazz,isyarina, wildcempaka, ena, nidrah, mimiladiva...uhhh tak larat aku nak taip banyak2 korang jengoklah kat sana, nama puak pun ada cam geng tak jahat, geng lucah, geng jahil, wrong geng, geng ster dan banyak lagi lah... Alah nama depa jer nampak cam ganas, tapi baik woooo hehehe aku nasihat korang jangan plak terkejut tgk avatar diaorg memang gambo org2 utan belaka, hahahaha suka org utan rupanya diaorg tuh...Tu salah satu kelebihan yang ada dalam jomlayan..

kat jomlayan nie, aku memang suka ke bod layan borak, sebab dah seiring dengan nama bod tu memang korang leh borak sesuka hati dan sekencang mana korang nak, cuma korang kena tahu batas berbahasa, jangan sampai memaki hamun orang, yea tak? kalau org maki korang pun korang marah kan? tak gitu? gitu gitu yea... Pastu aku punya hobi menyapa mana2 forumer yang baru masuk, so tak hairan lah setiap kali org baru register aku akan menyapa kat bod layan kenal (harap maklum aku sedang bagitahu yang aku nie peramah), satu lagi bod yang aku suka layan perasaan, ecehhhhh sebenarnya aku nie leh dikatakan jiwang gak, kalau aku tengah jiwang, habis ar aku merapu, tulis puisi2, hehehe dengan squall aku pernah merapu, sib baik squall nk layan gak aku (macehhh squall).. Selain tu gak aku suka baca bod pantun dari isyarina, mak oiiii kalau korang baca memang korang akan berpendapat sama dgn aku yg isyarina nie berbakat, pantun dia best, tak kurang jugak dengan abang gareth, kalau time diaorang berdua berpantun, aisehhh tak ingat dunialah diaorg tu (hahaha ampun isya ngumpat sikit)...

Manakala kalau korang minat pasal saham2 nie, korang leh jenguk bod bursa saham, ada layan maskulin, layan lady street,layan anggun, layan kesihatan, layan teka-teki, layan hobi, perspektif Islam dan banyak lagi nie, tapi aku tak larat nak citer banyak, apa kata korang p jenguk sendiri, jangan lupa tau http://www.jomlayan.com/, kalau korang masuk tapi malu-malu kucing sila pm aku, leh aku promot korang, Insyaallah korang akan cepat dikenali, aku ada cara nak glamourkan korang.. nak cuba? Alah tak yah mikir banyak nak cuba ke tak nak, korang join jer jomlayan, korang tak ruginyer.. Sure nyer, meh join jomlayan kalau korang nak merasai dirimu begitu berharga! Cewah!!!!

Pendek kata dari aku, sama-samalah kita berforum di jomlayan.. apa lagi? jommmmm layannnnnn..


2 comments:

. said...

tinggalkan jejak kat sini tanda aku baca blog kau.hehe.

layan..

Anonymous said...

rhea pun.. ni sbg tanda rhea lwt n baca blog dasyu..